»Ker gre v teh primerih za lažno oglaševanje, stranke bank in hranilnic opozarjamo, da so še posebej previdne in da ne delijo ali vpisujejo svojih podatkov v lažne obrazce na spletu. Svetujemo, da v takšnih primerih resničnost posla preverijo pri svoji banki ali hranilnici.«
»Tako sporočilo, ki je uvod v prevaro, je treba takoj izbrisati. Če dvomite o prejeti pošti ali ste v lažno spletno banko morebiti že vnesli svoje identifikacijske podatke, se nemudoma obrnite na kontaktni center banke ali svojega osebnega bančnika ter kartico blokirajte.«
»Glede možnosti posebnih shem za posojila za prizadete v poplavah, ki jih predvideva zakon o obnovi, pa pričakuje, da bodo banke pristopile v te sheme in da bodo ljudem, ki najbolj potrebujejo ugodnejše kredite, te tudi ponudile.«
»Potrošnike bi opozorili, da pred sklepanjem kreditov v tujini dobro premislijo in se seznanijo z zakonodajo, ki velja za področje, saj ni vsesplošnih pravil v EU-ju, temveč v vsaki državi velja lokalna zakonodaja.«
»Velik del komercialnih bank je bil zaposlen s procesiranjem moratorijev in se z novimi sredstvi in podeljevanjem novih kreditov skoraj ne ukvarjajo, izjemoma v določenih bankah dajo neke manjše zneske dobrim strankam.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju